Przetarg 10523471 - Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół podstawowych i...

   
Analizuj Zamówienie 10523471 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-05-13
przedmiot ogłoszenia
Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz n
a zajęcia na basenie w roku szkolnym 2024/2025

Część 1: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci/uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno – przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią w dni nauki szkolnej wraz z odwiezieniem tych uczniów po zajęciach do miejsc wyznaczonych w miejscowościach zamieszkania dzieci/uczniów w ramach ustalonych przez Zamawiającego tras.2. Pod pojęciem dowóz rozumie się dowóz dzieci/uczniów z miejsc wyznaczonych do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsc wyznaczonych w miejscowościach zamieszkania dzieci/uczniów, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu dzieci/uczniów autobusem, zgodnie z trasami przewozów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci/uczniów, spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.3. Łączna długość poszczególnych tras przewozu jest uzależniona od ilości dowożonych dzieci/uczniów i harmonogramu dowozu i odwozu po zajęciach.4. W razie zaistnienia takiej potrzeby w trakcie trwania roku szkolnego Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w trasach przewozu dzieci i uczniów bądź likwidacji danego połączenia.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień dotyczących nieregularnych przejazdów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań szkół w okresie trwania umowy.6. Wykaz tras dowozu dzieci i uczniów do i z przedszkoli i szkół: 1) TRASA NR 1 – Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4, os. Łokietka 15, 89-100 Nakło nad Notecią– z kierunku: Bielawy;2) TRASA NR 2 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Paterku, ul. Kcyńska 6a, Paterek, 89-100 Nakło nad Notecią– z kierunku: Weronika – Kowalewko Folwark – Paulina – Józefkowo – Polichno – Rozwarzyn– z kierunku: Wymysłowo – Chobielin – Stary Jarużyn – Wieszki – Janowo – Gostusza,3) TRASA NR 3 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie, ul. Dworcowa 9 (budynek szkoły) oraz ul. Kazińska 1 (budynek przedszkola), 89-121 Ślesin i Zespół Szkół Specjalnych w Karnowie, Karnowo 56, 89-100 Nakło nad Notecią– z kierunku: Nakło nad Notecią – Gabrielin – Michalin – Ślesin – Gumnowice – Ślesin Wybudowanie – Kazin – Minikowo – Ślesin – Suchary – ZSS Karnowo,4) TRASA NR 4 – Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3, ul. Mrotecka 1a, 89-100 Nakło nad Notecią i Zespół Szkół Specjalnych w Karnowie, Karnowo 56, 89-100 Nakło nad Notecią– z kierunku: Polichno - Paterek – Karnowo – Karnówko – Małocin – Chrząstowo,5) TRASA NR 5 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Potulicach, ul. Szkolna 4, 89-120 Potulice– z kierunku: Niedola – Kaźmierowo – Gorzeń. Szczegółowe trasy zostaną ustalone po sporządzeniu planów lekcyjnych.6) Przewóz uczniów na i z zajęć na basenie, odbywających się na Krytej Pływalni Naquarius w Nakle nad Notecią. Wykaz tras dowozu dzieci i uczniów na zajęcia na basenie – (odległości – siedziba szkoły – basen – siedziba szkoły), w tym planowane wyjazdy:a) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Występie (autobus – 2 razy w tygodniu) b) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Paterku (autobus – 4 razy w tygodniu) c) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie (autobus – 2 razy w tygodniu) d) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Potulicach (autobus – 2 razy w tygodniu)e) Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Olszewce (autobus – 1 raz w tygodniu)f) Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Trzeciewnicy (autobus – 1 raz w tygodniu)Szczegółowe trasy zostaną ustalone po sporządzeniu planów lekcyjnych i skoordynowaniu ich z zajęciami na basenie.7. Ogółem przewidywana liczba kilometrów przewozu dzieci w roku szkolnym 2024/2025, wynosi 136 000, w tym: 1) autobusy 50 miejsc – około 54 000 km,2) autobusy 40 miejsc – około 30 000 km,3) busy 19 miejsc – około 52 000 km;8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, odpowiedniej liczby pojazdów do realizacji dowozu i odwozu, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego trasami i czasem dowozu i odwozu, o pojemnościach pojazdów zapewniających miejsca siedzące wszystkim przewożonym do jednostek oświatowych oraz na basen. W autobusie w czasie przejazdu nie może być większa liczba uczniów niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:1) – 3 autobusami z liczbą miejsc siedzących minimum 50, w tym co najmniej jeden z autobusów przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim (z windą).2) – 2 autobusami z liczbą miejsc siedzących minimum 40, 3) – 4 busami z liczbą miejsc siedzących minimum 19.Uwaga: podane dla każdego z pojazdów minimalne ilości miejsc siedzących dot. wyłącznie miejsc pasażerskich i nie obejmują kierowcy.9. Przewozy osób odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu i innych przepisach związanych z przewozem osób, a także ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodnyz wymogami właściwych przepisów prawa, w tym ochrony środowiska, sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym w szczególności:1) dokonywania przewozów uczniów zgodnie z wszystkimi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, w tym posiadać ważne badania techniczne pojazdów, którymi będzie wykonywany przewóz, 2) zapewnienia bezpieczeństwa przewożonych uczniów, opiekunów i dla pojazdów tak w czasie wykonywania przewozu, jak w czasie postojów,3) zapewnienia sprawności technicznej autobusów i ich bezpiecznego użytkowania,z uwzględnieniem przeznaczenia pojazdów, 4) dokonywania na własny koszt wymaganych przepisami i warunkami gwarancji przeglądów pojazdów oraz wszelkich napraw autobusów,5) nie przewożenia osób trzecich podczas dowozu uczniów, z wyłączeniem kierowcy i opiekunów;11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. kierowcami zatrudnionymi na podstawie stosunku pracy z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów wymaganych przez Zamawiającego, którzy będą realizować przewozy, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu, w zakresie wykonywanych przez nich czynności. 12. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 11 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 6a do SWZ. 13. Dowóz do szkół ma następować bez względu na warunki atmosferyczne i awaryjność pojazdów z wyłączeniem działania sił wyższych np. zaspy śnieżne, przełomy i zatory drogowe, gołoledź, itp.14. Opiekę nad dziećmi/uczniami w czasie przewozu zapewni Zamawiający. Wykonawca zamówienia w ramach zawartej umowy zapewni bezpłatny przejazd opiekunom w trakcie wykonywania zadania. 15. Liczba uczniów objętych dowozem i odwozem do poszczególnych placówek oświatowych oraz na basen obowiązuje na dzień publikacji postępowania i może ulec zmianie w nowym roku szkolnym. 16. W razie zaistnienia takiej potrzeby w trakcie trwania roku szkolnego Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w trasach przewozu dzieci i uczniów bądź likwidacji danego połączenia.17. W każdej miejscowości dzieci/uczniowie mają być zabierane z miejsc wyznaczonych i odwożone po zajęciach do miejsc wyznaczonych w miejscowościach zamieszkania dzieci/uczniów.18. Informacje dodatkowe:1) Wykonawca zobowiązany jest dołożyć należytej staranności przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy,2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3) Wykonawca wskazać musi numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail oraz dokonać innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,5) W przypadku awarii autobusów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić autobus zastępczy na koszt własny,6) Zapłata dla Wykonawcy za wykonaną usługę, będzie realizowana w oparciu o ilość przejechanych kilometrów i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej ewidencji kilometrów przejechanych w danym dniu na danej trasie przy pomocy dziennych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 1 do umowy oraz ich zbiorczego zestawienia w skali miesiąca przy pomocy zbiorczych kart przewozu (wzór karty stanowi załącznik nr 2 do umowy) i na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa biletów szkolnych miesięcznych w ramach ustalonych tras, każdego dnia roboczego z wyjątkiem dni i okresów wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych w poszczególnych szkołach w oparciu o zakupione miesięczne bilety szkolne.2. Zakup biletów szkolnych na przewóz dzieci i uczniów do i ze szkół na terenie gminy Nakło nad Notecią w dni nauki szkolnej, w tym do:1) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Nakle nad Notecią,2) Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Olszewce, 3) Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Trzeciewnicy,Szacunkowa liczba uczniów i opiekunów, odległość w kilometrach oraz wykaz tras przejazdów uczniów do i ze szkół, dla których Zamawiający planuje zakupić bilety określone zostały w SWZ.

ZOOR.D-340-1P/2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00330828/01 z dnia: 2024-05-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci/uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno – przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią w dni nauki szkolnej wraz z odwiezieniem tych uczniów po zajęciach do miejsc wyznaczonych
w miejscowościach zamieszkania dzieci/uczniów w ramach ustalonych przez Zamawiającego tras.
2. Pod pojęciem dowóz rozumie się dowóz dzieci/uczniów z miejsc wyznaczonych do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsc wyznaczonych w miejscowościach zamieszkania dzieci/uczniów, wraz
z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu dzieci/uczniów autobusem, zgodnie z trasami przewozów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci/uczniów, spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
3. Łączna długość poszczególnych tras przewozu jest uzależniona od ilości dowożonych dzieci/uczniów i harmonogramu dowozu i odwozu po zajęciach.
4. W razie zaistnienia takiej potrzeby w trakcie trwania roku szkolnego Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w trasach przewozu dzieci i uczniów bądź likwidacji danego połączenia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień dotyczących nieregularnych przejazdów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań szkół w okresie trwania umowy.
6. Wykaz tras dowozu dzieci i uczniów do i z przedszkoli i szkół:

1) TRASA NR 1 – Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4, os. Łokietka 15, 89-100 Nakło nad Notecią
– z kierunku: Bielawy;
2) TRASA NR 2 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Paterku, ul. Kcyńska 6a, Paterek, 89-100 Nakło nad Notecią
– z kierunku: Weronika – Kowalewko Folwark – Paulina – Józefkowo – Polichno – Rozwarzyn
– z kierunku: Wymysłowo – Chobielin – Stary Jarużyn – Wieszki – Janowo – Gostusza,
3) TRASA NR 3 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie, ul. Dworcowa 9 (budynek szkoły) oraz ul. Kazińska 1 (budynek przedszkola), 89-121 Ślesin i Zespół Szkół Specjalnych w Karnowie, Karnowo 56, 89-100 Nakło nad Notecią
– z kierunku: Nakło nad Notecią – Gabrielin – Michalin – Ślesin – Gumnowice – Ślesin Wybudowanie – Kazin – Minikowo – Ślesin – Suchary – ZSS Karnowo,
4) TRASA NR 4 – Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3, ul. Mrotecka 1a, 89-100 Nakło nad Notecią i Zespół Szkół Specjalnych w Karnowie, Karnowo 56, 89-100 Nakło nad Notecią
– z kierunku: Polichno - Paterek – Karnowo – Karnówko – Małocin – Chrząstowo,
5) TRASA NR 5 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Potulicach, ul. Szkolna 4, 89-120 Potulice
– z kierunku: Niedola – Kaźmierowo – Gorzeń.
Szczegółowe trasy zostaną ustalone po sporządzeniu planów lekcyjnych.
6) Przewóz uczniów na i z zajęć na basenie, odbywających się na Krytej Pływalni Naquarius w Nakle nad Notecią.
Wykaz tras dowozu dzieci i uczniów na zajęcia na basenie – (odległości – siedziba szkoły – basen – siedziba szkoły), w tym planowane wyjazdy:

a) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Występie (autobus – 2 razy w tygodniu)
b) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Paterku (autobus – 4 razy w tygodniu)
c) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie (autobus – 2 razy w tygodniu)
d) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Potulicach (autobus – 2 razy w tygodniu)
e) Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Olszewce (autobus – 1 raz w tygodniu)
f) Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Trzeciewnicy (autobus – 1 raz w tygodniu)
Szczegółowe trasy zostaną ustalone po sporządzeniu planów lekcyjnych i skoordynowaniu ich z zajęciami na basenie.

7. Ogółem przewidywana liczba kilometrów przewozu dzieci w roku szkolnym 2024/2025, wynosi
136 000, w tym:
1) autobusy 50 miejsc – około 54 000 km,
2) autobusy 40 miejsc – około 30 000 km,
3) busy 19 miejsc – około 52 000 km;
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, odpowiedniej liczby pojazdów do realizacji dowozu i odwozu, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego trasami i czasem dowozu i odwozu, o pojemnościach pojazdów zapewniających miejsca siedzące wszystkim przewożonym do jednostek oświatowych oraz na basen. W autobusie w czasie przejazdu nie może być większa liczba uczniów niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
1) – 3 autobusami z liczbą miejsc siedzących minimum 50, w tym co najmniej jeden
z autobusów przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim
(z windą).
2) – 2 autobusami z liczbą miejsc siedzących minimum 40,
3) – 4 busami z liczbą miejsc siedzących minimum 19.
Uwaga: podane dla każdego z pojazdów minimalne ilości miejsc siedzących dot. wyłącznie miejsc pasażerskich i nie obejmują kierowcy.
9. Przewozy osób odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu i innych przepisach związanych z przewozem osób, a także ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny
z wymogami właściwych przepisów prawa, w tym ochrony środowiska, sanitarnych, bezpieczeństwa
i higieny pracy, w tym w szczególności:
1) dokonywania przewozów uczniów zgodnie z wszystkimi przepisami prawa obowiązującymi
w tym zakresie, w tym posiadać ważne badania techniczne pojazdów, którymi będzie wykonywany przewóz,
2) zapewnienia bezpieczeństwa przewożonych uczniów, opiekunów i dla pojazdów tak w czasie wykonywania przewozu, jak w czasie postojów,
3) zapewnienia sprawności technicznej autobusów i ich bezpiecznego użytkowania,
z uwzględnieniem przeznaczenia pojazdów,
4) dokonywania na własny koszt wymaganych przepisami i warunkami gwarancji przeglądów pojazdów oraz wszelkich napraw autobusów,
5) nie przewożenia osób trzecich podczas dowozu uczniów, z wyłączeniem kierowcy i opiekunów;
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
tj. kierowcami zatrudnionymi na podstawie stosunku pracy z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów wymaganych przez Zamawiającego, którzy będą realizować przewozy, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu, w zakresie wykonywanych przez nich czynności.
12. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 11 oraz uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 6a do SWZ.
13. Dowóz do szkół ma następować bez względu na warunki atmosferyczne i awaryjność pojazdów
z wyłączeniem działania sił wyższych np. zaspy śnieżne, przełomy i zatory drogowe, gołoledź, itp.
14. Opiekę nad dziećmi/uczniami w czasie przewozu zapewni Zamawiający. Wykonawca zamówienia
w ramach zawartej umowy zapewni bezpłatny przejazd opiekunom w trakcie wykonywania zadania.
15. Liczba uczniów objętych dowozem i odwozem do poszczególnych placówek oświatowych oraz na basen obowiązuje na dzień publikacji postępowania i może ulec zmianie w nowym roku szkolnym.
16. W razie zaistnienia takiej potrzeby w trakcie trwania roku szkolnego Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w trasach przewozu dzieci i uczniów bądź likwidacji danego połączenia.
17. W każdej miejscowości dzieci/uczniowie mają być zabierane z miejsc wyznaczonych i odwożone po zajęciach do miejsc wyznaczonych w miejscowościach zamieszkania dzieci/uczniów.
18. Informacje dodatkowe:
1) Wykonawca zobowiązany jest dołożyć należytej staranności przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy,
2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
3) Wykonawca wskazać musi numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail oraz dokonać innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,
5) W przypadku awarii autobusów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić autobus zastępczy na koszt własny,
6) Zapłata dla Wykonawcy za wykonaną usługę, będzie realizowana w oparciu o ilość przejechanych kilometrów i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej ewidencji kilometrów przejechanych w danym dniu na danej trasie przy pomocy dziennych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 1 do umowy oraz ich zbiorczego zestawienia w skali miesiąca przy pomocy zbiorczych kart przewozu (wzór karty stanowi załącznik nr 2 do umowy) i na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci/uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno – przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią w dni nauki szkolnej wraz z odwiezieniem tych uczniów po zajęciach do miejsc wyznaczonych
w miejscowościach zamieszkania dzieci/uczniów w ramach ustalonych przez Zamawiającego tras.
2. Pod pojęciem dowóz rozumie się dowóz dzieci/uczniów z miejsc wyznaczonych do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsc wyznaczonych w miejscowościach zamieszkania dzieci/uczniów, wraz
z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu dzieci/uczniów autobusem, zgodnie z trasami przewozów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci/uczniów, spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
3. Łączna długość poszczególnych tras przewozu jest uzależniona od ilości dowożonych dzieci/uczniów i harmonogramu dowozu i odwozu po zajęciach.
4. W razie zaistnienia takiej potrzeby w trakcie trwania roku szkolnego Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w trasach przewozu dzieci i uczniów bądź likwidacji danego połączenia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień dotyczących nieregularnych przejazdów dzieci/uczniów związanych z realizacją zadań szkół w okresie trwania umowy.
6. Wykaz tras dowozu dzieci i uczniów do i z przedszkoli i szkół:

1) TRASA NR 1 – Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4, os. Łokietka 15, 89-100 Nakło nad Notecią
– z kierunku: Bielawy;
2) TRASA NR 2 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Paterku, ul. Kcyńska 6a, Paterek, 89-100 Nakło nad Notecią
– z kierunku: Weronika – Kowalewko Folwark – Paulina – Józefkowo – Polichno – Rozwarzyn
– z kierunku: Wymysłowo – Chobielin – Stary Jarużyn – Wieszki – Janowo – Gostusza,
3) TRASA NR 3 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie, ul. Dworcowa 9 (budynek szkoły) oraz ul. Kazińska 1 (budynek przedszkola), 89-121 Ślesin i Zespół Szkół Specjalnych w Karnowie, Karnowo 56, 89-100 Nakło nad Notecią
– z kierunku: Nakło nad Notecią – Gabrielin – Michalin – Ślesin – Gumnowice – Ślesin Wybudowanie – Kazin – Minikowo – Ślesin – Suchary – ZSS Karnowo,
4) TRASA NR 4 – Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3, ul. Mrotecka 1a, 89-100 Nakło nad Notecią i Zespół Szkół Specjalnych w Karnowie, Karnowo 56, 89-100 Nakło nad Notecią
– z kierunku: Polichno - Paterek – Karnowo – Karnówko – Małocin – Chrząstowo,
5) TRASA NR 5 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Potulicach, ul. Szkolna 4, 89-120 Potulice
– z kierunku: Niedola – Kaźmierowo – Gorzeń.
Szczegółowe trasy zostaną ustalone po sporządzeniu planów lekcyjnych.
6) Przewóz uczniów na i z zajęć na basenie, odbywających się na Krytej Pływalni Naquarius w Nakle nad Notecią.
Wykaz tras dowozu dzieci i uczniów na zajęcia na basenie – (odległości – siedziba szkoły – basen – siedziba szkoły), w tym planowane wyjazdy:

a) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Występie (autobus – 2 razy w tygodniu)
b) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Paterku (autobus – 4 razy w tygodniu)
c) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie (autobus – 2 razy w tygodniu)
d) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Potulicach (autobus – 2 razy w tygodniu)
e) Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Olszewce (autobus – 1 raz w tygodniu)
f) Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Trzeciewnicy (autobus – 1 raz w tygodniu)
Szczegółowe trasy zostaną ustalone po sporządzeniu planów lekcyjnych i skoordynowaniu ich z zajęciami na basenie.

7. Ogółem przewidywana liczba kilometrów przewozu dzieci w roku szkolnym 2024/2025, wynosi
136 000, w tym:
1) autobusy 50 miejsc – około 54 000 km,
2) autobusy 40 miejsc – około 30 000 km,
3) busy 19 miejsc – około 52 000 km;
Minimalne wartości km jakie zleci Zamawiający to:
1) Bus do 19 miejsc - 40.000 km
2) Autobus do 40 miejsc - 25.000 km
3) Autobus do 50 miejsc – 45.000 km.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, odpowiedniej liczby pojazdów do realizacji dowozu i odwozu, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego trasami i czasem dowozu i odwozu, o pojemnościach pojazdów zapewniających miejsca siedzące wszystkim przewożonym do jednostek oświatowych oraz na basen. W autobusie w czasie przejazdu nie może być większa liczba uczniów niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
1) – 3 autobusami z liczbą miejsc siedzących minimum 50, w tym co najmniej jeden
z autobusów przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim
(z windą).
2) – 2 autobusami z liczbą miejsc siedzących minimum 40,
3) – 4 busami z liczbą miejsc siedzących minimum 19.
Uwaga: podane dla każdego z pojazdów minimalne ilości miejsc siedzących dot. wyłącznie miejsc pasażerskich i nie obejmują kierowcy.
9. Przewozy osób odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu i innych przepisach związanych z przewozem osób, a także ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny
z wymogami właściwych przepisów prawa, w tym ochrony środowiska, sanitarnych, bezpieczeństwa
i higieny pracy, w tym w szczególności:
1) dokonywania przewozów uczniów zgodnie z wszystkimi przepisami prawa obowiązującymi
w tym zakresie, w tym posiadać ważne badania techniczne pojazdów, którymi będzie wykonywany przewóz,
2) zapewnienia bezpieczeństwa przewożonych uczniów, opiekunów i dla pojazdów tak w czasie wykonywania przewozu, jak w czasie postojów,
3) zapewnienia sprawności technicznej autobusów i ich bezpiecznego użytkowania,
z uwzględnieniem przeznaczenia pojazdów,
4) dokonywania na własny koszt wymaganych przepisami i warunkami gwarancji przeglądów pojazdów oraz wszelkich napraw autobusów,
5) nie przewożenia osób trzecich podczas dowozu uczniów, z wyłączeniem kierowcy i opiekunów;
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
tj. kierowcami zatrudnionymi na podstawie stosunku pracy z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów wymaganych przez Zamawiającego, którzy będą realizować przewozy, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu, w zakresie wykonywanych przez nich czynności.
12. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 11 oraz uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 6a do SWZ.
13. Dowóz do szkół ma następować bez względu na warunki atmosferyczne i awaryjność pojazdów
z wyłączeniem działania sił wyższych np. zaspy śnieżne, przełomy i zatory drogowe, gołoledź, itp.
14. Opiekę nad dziećmi/uczniami w czasie przewozu zapewni Zamawiający. Wykonawca zamówienia
w ramach zawartej umowy zapewni bezpłatny przejazd opiekunom w trakcie wykonywania zadania.
15. Liczba uczniów objętych dowozem i odwozem do poszczególnych placówek oświatowych oraz na basen obowiązuje na dzień publikacji postępowania i może ulec zmianie w nowym roku szkolnym.
16. W razie zaistnienia takiej potrzeby w trakcie trwania roku szkolnego Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w trasach przewozu dzieci i uczniów bądź likwidacji danego połączenia.
17. W każdej miejscowości dzieci/uczniowie mają być zabierane z miejsc wyznaczonych i odwożone po zajęciach do miejsc wyznaczonych w miejscowościach zamieszkania dzieci/uczniów.
18. Informacje dodatkowe:
1) Wykonawca zobowiązany jest dołożyć należytej staranności przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy,
2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
3) Wykonawca wskazać musi numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail oraz dokonać innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,
5) W przypadku awarii autobusów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić autobus zastępczy na koszt własny,
6) Zapłata dla Wykonawcy za wykonaną usługę, będzie realizowana w oparciu o ilość przejechanych kilometrów i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej ewidencji kilometrów przejechanych w danym dniu na danej trasie przy pomocy dziennych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 1 do umowy oraz ich zbiorczego zestawienia w skali miesiąca przy pomocy zbiorczych kart przewozu (wzór karty stanowi załącznik nr 2 do umowy) i na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-21 09:00
Po zmianie:
2024-05-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-21 09:30
Po zmianie:
2024-05-23 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-19
Po zmianie:
2024-06-21
branża Przewóz osób, Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża bilety
kody CPV 34980000, 60100000, 60130000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: bilety

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10524602 2024-06-11
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzedaży i dostarczania międzynarodowych biletów lotniczych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: dla pracowników Zamawiające...
10581698 2024-06-12
godz. 12:30
Mazowieckie Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, miejsc hotelowych oraz usług konferencyjno-gastronomicz...
10593403 2024-06-14
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie lotami rejsowymi w ramach delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników KGSG Przedmiotem zam...
10597062 2024-06-14
godz. 12:00
Dolnośląskie Kompleksowa usługa realizacji zakupu biletów lotniczych i autokarowych na trasach zagranicznych 2) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa rezerwacji oraz zakupu biletów lotnicz...
10534825 2024-06-17
godz. 09:00
Pomorskie Kompleksowa obsługa wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi wyjazdów krajow...
10601296 2024-06-17
godz. 11:00
Mazowieckie „Kompleksowa obsługa zamawiającego w zakresie rezerwacji i zakupu usług noclegowych w kraju i za granicą oraz rezerwacji i zakupu biletów lotniczych, kolejowych oraz autokarowych” ...
10552646 2024-06-18
godz. 10:00
Mazowieckie Kompleksowa usługa organizacji logistycznej warsztatów w Warszawie i Bostonie Przedmiotem zamówienia jest organizacja i kompleksowa obsługa trzech warsztatów – dwa realizowane w Wars...
10599232 2024-06-20
godz. 10:00
Mazowieckie Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych
10586249 2024-07-01
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu na targi/misję gospodarczą do Republiki Korei w ramach projektu „Promocja gospodarcza Warmii i Mazur 2024+”.
9704286 2027-06-30
godz. 15:00
Śląskie Sprzedaż biletów za pomocą telefonów komórkowych oraz innych kompatybilnych urządzeń mobilnych. Operator Mobilny sprzedaje bilety w cenach zgodnych z aktualnie obowiązującą Taryfą...